Wyloguj się do życia… a robi się to TAK

Klient:

first

finansowane z Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych

Cel projektu:

  • Uświadomienie rosnącego zagrożenia uzależnieniem od komputera i Internetu
  • Edukacja w zakresie bezpiecznego korzystania z Internetu oraz czynników mających wpływ na rozwój uzależnienia
  • Zachęcenie osób w grupach ryzyka do szukania alternatyw wirtualnej rzeczywistości

Zasięg, adresaci:

Ogólnopolski (młodzież gimnazjalna i licealna - ok. 2 500 000 uczniów w wieku 13-18 lat  oraz nauczyciele i pedagodzy (500 000). Dodatkowo ogół społeczeństwa.

Idea komunikacyjna:

Kontynuacja programu „Wyloguj się do życia” w formie wieloetapowej kampanii społecznej.

Realizacja:
2014 - 2015

Skrócony opis realizacji projektu:

Etap 1: PRZYGOTOWANIA: badania, raporty, specjaliści i konsultacje, bazy i kontakty, ambasadorzy, partnerzy, podwykonawcy


Etap 2: PRODUKCJA:  spoty (zdjęcia w Londynie, Monachium i Warszawie), nowa odsłona strony www, przygotowanie 4 debat w największych miastach polski (Poznań, Warszawa, Lublin, Trójmiasto)


Etap 3: PROWADZENIE KAMPANII: konferencja prasowa, premiera spotów z udziałem ambasadorów, start nowej odsłony strony www, realizacja debat w czterech miastach polski, przeprowadzenie konkursu na najlepszy start up dla młodziezy, stałe media relations.


Facebook: https://www.facebook.com/Wyloguj/
YouTube: www.youtube.com/channel/UCEsyutg9NWW9Rmyely5jrXQ