Wyloguj się do życia

Klient:

first

finansowane z Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych

Cel projektu:

  • Uświadomienie rosnącego zagrożenia uzależnieniem od komputera i Internetu
  • Edukacja w zakresie bezpiecznego korzystania z Internetu oraz czynników mających wpływ na rozwój uzależnienia
  • Zachęcenie osób w grupach ryzyka do szukania alternatyw wirtualnej rzeczywistości

Zasięg, adresaci:

Ogólnopolski (młodzież gimnazjalna - ok. 1 200 000 uczniów w wieku 13-16 lat -  oraz nauczyciele i pedagodzy (133 000). Dodatkowo ogół społeczeństwa.

Idea komunikacyjna:

Nowatorski projekt społeczny o szerokim zasięgu:

  • wykorzystujący wiele elementów komunikacji
  • wychodzący poza grupę docelową - wywołujący realną dyskusję w społeczeństwie
  • przemawiający do współczesnej młodzieży – językiem, koncepcją, autorytetami
  • łączący edukację z angażowaniem grupy docelowej w działania

Realizacja:
2013

Skrócony opis realizacji projektu:

Etap 1: PRZYGOTOWANIA: badania, raporty, specjaliści i konsultacje, bazy i kontakty, ambasador, partnerzy


Etap 2: PRODUKCJA:  film/teaser, strona www, pakiet edukacyjny, konkurs na komiks


Etap 3: PROWADZENIE KAMPANII: konferencja prasowa, wypuszczenie teasera do sieci, start strony i profilu na FB, wysyłka pakietu edukacyjnego do szkół, przeprowadzenie konkursu na najlepszy komiks, premiera filmu w Internecie, stałe media relations


Facebook:  https://www.facebook.com/Wyloguj/

Youtube: www.youtube.com/channel/UCEsyutg9NWW9Rmyely5jrXQ